Monday, June 16, 2008


Hahahahahah......turki mng beb....aku mmg suke tol lar match smalam nieh....pnye lar mcm2 dugaan tok turki..last2 diorang beat gak czech....hohoho...aku?

Aku minat spain....bia lar pe org nak kate pon...team baru nak up ke...pe ke.....kat aku spain bagos....tak pakai kuda2 tua die lagik....contoh team yg pakai kuda tua....France and Itali...wei....bagi lar can kat budak2 muda nak men.......France lak....sampai bile Thuram nak men...Duit EPF x ckup2 g ke???

Hadoii ai....player yg plg aku minat tok euro kali nie ada lah......Fernando Torres...hehehe...de pon gamba die kat bawah 2.....

Spain sbnrnye xde lar hebat......xde pon legend2 die yg gempak kan....kalo france de Platini...German ade Klinsman...Spain de sape ek????poie lar mampuih...den x kiro........mmg team nie baru nak up pon......tapi diorang men smart....tactical sume bagos.....nak banding ngan zaman vicente dulu kan.....

Pagi nie german nak men lawan Austria....sape mng ek????meh taruk duit.....aku taruk kat Austria lar....harap2 german kalah mlm nie.....bia padan muke team Nazi nieh....
Sekian...Terima Kasih.....

1 comment:

Adry said...

German da menang 1-0... ballack yang selamatkan ... hehehhe

Pagi nanti france lawan italy... sapa menang tak kisah... sebab kena tengok netherland lawan romania... kalau romania menang... france dan italy dua dua berputih mata... hahaha...