Wednesday, June 4, 2008

Hahaha....Bookfest


Halooooooooooo!!!!!!!hhuhuhu.....ini adalah aku dan akak aku...ketika ini kami bersama2 pegi bookfest....patut nye g melake time tuh...tp oleh krana aral melintang di tgh jalan...berkubur lar harapan.....hohoho...po bondo ayat lak kuar nie.....yang laki 2 aku...same x mke cam akak aku 2???kalo x same bkn adk bradik lar namenye...pe lar... 2 pn nak tnye an...hehe...


Hujan masih lum berenti......aku pn dh mati akal.....pe aku nak wat..nak berjalan ke station komuter pn xley....hurmmmmmm haha...kali nie...ciepasal time jalan2 g book fest ngan akak aku ari 2..klaka tol...sempat lak mencapub letak muke aku yang penu kat cnie...hoho....dh melalut...pe ar ko nieh..ok..ari 2 aku jalan lar kat klcc..nak g bookfest..ok..plan yang bagus..pe yang x bgusnye ialah time aku jalan tuh...ade lar promotion tok perfume Hugo Boss yang baru tuh...pas 2 ktorang jalan lar kat situ...x kna approach..hurmm..xpe la...x pasan kot..aku pon g lar makan sume..then aku lalu lagi...still...x di approach...hampeh tol..ktorang g bookfest tuh...beli macam2..nak g makan balik...dan...kebodohan malaysian...ktorang nak g mkn kat chilli's...oleh kerana aku sorg perokok..aku mntak ar seat tok smoker kan...die suh ktorang tggu 20 mnt...20 mnt berlalu..still.xde tmpat duduk...datng lar segorombolan mat sallleh..baru sampai..dh dilayan serupe raja...pehh...puki tol minah nie...pengganas2 yang td tuh trus dapat seat...x ke sial 2???padahal pnye lar ramai orang menunggu nk dpt seat nie..and all of


are malaysian..x kire ape bangse pon larrr....lakhanat tol...aku dah menyirap....aku g tanye minah 2...Bilo den nak dpt seat nie kan?? Dgn berbekalkan muke sardin nye die ckp...tggu lagik 10 mnt...taik ko aku nak tggu lg 10 mnt...kalo kdai mamak dh lamo tbalik meja 2...die igt ape???klas sgt ke tmpat die tuh???babi...aku pon berkate kepada akak aku...meh lar kite makan di empat len...lagi elok..at last ktorang mkn kat Sushi King...trus...Konyang...aku benci tol tgk melayu mkn sushi nie...dtg sushi king...orden bento...alamak...kalo stakat nak makan nasik campor...bek g makan kat nasi kandar jek...apo lar....pas2 pandang2 orang len mkan...alamak...panas tol...pe lar g wat perangai batak baru kuar hutan nie...aku nak makan pn x sng...haih...ok...abes makan...jalan balik kat bawah 2...still...x de pape...kate promotion...tp salesperson pilih orang lak nak promote perfume 2...mentang2 lah aku berpakaian agak terlalu sempoi arituh...cilako tol...at least kalo die approach..de gak minat aku nak beli kan...nie x...


tros hlang mnat aku kat perfume BOSS tuh bai..bek aku stick kat dunhill aku...g elok...huh...bodoh...x blaja marketing agaknye...minah jual tudung kat atas tu pon lagik elok promotion die...brader jual ikan kat pasar malam pn approach sume orang...nasihat kepade salesperson yang terbace bende nie...kalo xnak kne kutuk...lakukan tugas anda dgn baik..ok?? Assalamualaikum....


Have A nice day =)

No comments: