Wednesday, June 4, 2008

fast and furioooooooooosssss


Hujan......lepak di Starbucks....nieh tgh sangkut nieh..baru ingat nak tgk bapak aku kat spital nie..potong stim tol lar..


ramai makcik2 kuar shopping ari nie..pe lar..dok umah jage anak kan bes..len ar cam aku nie..mak aku kne jage bapak aku kat spital tu...


Ari nie aku terserempak dengan segerombolan mat rempit yang karat air di umahnye...somak ol lah..dah lar bodo...memekak jek time mkn..nie lagi 1 hal...malam minggu arituh...setelah balik drp ospital...aku telah berjalan2 di sekitar town Seremban utk menyaksikan keindahan keta2 yg beracing. Ade satu mamat nieh...kitowang tgh aman damai bawak 40km/j time tuh...tibe2 die boleh pancong masuk tak bagi signal...tak bagi ape! Hampeh tol! Dasar taik kering nye dak!


Lepas tuh....dah potong...die dok slow depan kitowang...Kalo kitowang bawak 40...tah die bawak bape gaknye. Dah tuh...tibe2 emergency break...takde ribut...takde ape. angkat tangan tunjuk F.U.C.K. kat kitowang..pastuh lari. Ape lagik....berbekalkan Proton Saga besi padu keluaran tahun 1989...aku mengejar keta tuh dr belakang. Dah macam kitowang lak yg beracing nieh!


Sampai sebelah keta tuh...kami berlima sepakat mengeluarkan tangan2 masing2...dan membalas "salam" dr org keta hadapan. Hohohohohoho....


Tak abeh lagik cite nieh....nak balik umah lak nak tido. Balik semula kepade mat rempit. Kali nieh kitowang ade kat area Ampangan...Nieh lagik sowang lakhanat nieh! Lampu ijau...lepas tuh...dgn tak semena2 muncul satu moto dgn selamba badak betinanye...boleh menyongsang jalan 180 darjah~! Dahla kitowang tgh laju nieh...Nasib baikla keta Saga nieh bukan aku punye. Kalo aku punye...dah lame aku langgar mamat tuh....biar die bace sokkaba pagi2 buta (kena tutup ngan paper).


Dah la tuh....Renung2kan dan selamat beramal...(silelah muntah)

No comments: