Sunday, June 8, 2008

Komuter Bangang


Hohohoho.....ini adelah komuter...komuter yg bangang...korang tgk gamba nie pun..ko ley paham a...ini terjadi...2 hari yang lepas...mase kejadian...pkul 5.30 ptg...aku dan akak aku...nak pegi tgk bapak aku...kat spital..tbe2...komuter break down...aku dh hangin...dh lar pns.. *&^&*% btol lat komuter nie...ktorang tggu...


Tggu pnye tggu...x jln2 gak...ramai kawan aku wat dalam komuter rosak 2...mcm2 bangse...pas2...tbe2 drebar komuter tuh datang...die snyum2..pastu bkak pintu...nie bkan alamat yang baik...babi...ko x reti nak mntak maaf


Ke????haih...ktorang tggu lagik...skang dh kul 6.30 ptg...cilako...dh sejam dok dlm komuter rosak...waktu melawat kat hospital dh nak habis...kalo aku xpat tgk bpk aku..mmg aku shoot kepaledrebar tu bai....aku mengambil keputusan nekad...aku tru dr komuter tuh...then..aku dukung akak aku trun komuter...sambil di follow oleh orang ramai...kesian aku tgk awek2 yang kne lompat pakai heels 2...tapi...aku lagik kesian kat makcik2 yang terpakse melompat trun pakai bju kurung....nieh lagik satu point....dh sampai kat station...xde refund bai...)..*&* tol....aku pn dh menyirap...tp...memikirkan yg aku nk lawat bapak aku kat spital....aku truskan prjalanan aku g spital....


Nieh bkan lar first time aku nek tren..pas2 tren 2 rosak...dh bnyk kali...dlu kat bandar tasik selatan..tgh banji...ktorang kne trun..time accident komuter...ktorang xde orang tolong nak kuar dr terowong....so....sbelum ko nak naikkan tambang komuter...ko btol kan lar dlu ko pnye service ngan labour ko skali....xde people skill lansung....qualification nak mntak kje tggi....fist class degree in mechanical engineering..taik mu...mntak maap pn x reti....


Ok...skang neih aku rase aku nak anta gamba2 aku kat paper...hohoho...

No comments: