Friday, June 13, 2008

can they win?


Pagi tadi...Germany dah kalah. Kalah takpe agik...yg frust giler tuh bile Schweinsteiger plak kena red card...adehh...Tp walopon frust aku sbnrnye suke die wat camtuh. Padan muke ko org Croatia. Pembunuh! Skang rasekan kat padang bola, ramai lagik yg brutal dr ko. Kdg terniat di ati aku nak tgk Bosnia yg men. Tp pelik...macam mane Croatia ngan Serbia boleh bagus dlm sukan. Tennis pon macam tuh...Djokovic, Ivanovic dan segale macam Vic sume nye dtg dr negare dowang. Padahal negare pecah belah...? Mesia yg aman nieh takleh plak?

Okeh...okeh...aku taknak cite tennis. Aku taknak cite politik. Germany dah kalah nieh...Croatia dah masuk round berikutnye. Camne nieh? Aku nak Germany layak...tp bile aku tgk game Austria smalam...cam best gak kalo tuan rumah layak. Swiss dah anco dah. Takleh lagik. Austia jek ade nieh. Btw...aku sokong Austria smalam...sebabnye...aku takde sokong sape2 kat Poland. Mule tuh aku ingat ade Dudek, tgk keeper len plak. Ape tah name die. Boruc Barak..camtuh laa..tak ingat aku.

Lagipon...smalam penalti tuh mmg patut. Dua org skali tarik baju mane boleh. Aku tgk Poland pon taklah spesel sangat...biase jek. Betul2 team yg penuhkan kuota. Tak tau la plak kalo diowang leh wat surprise. Kalo ade. nak gak tgk kan...

Tp malam nieh...aku akan kecewa agik. Takleh tgk France. Takleh tgk Holland. Alaaa...frustnye! Biel kenangkan aku kena cakap ngan British2 yg bangang tapi tak dpt tgk bola nieh...ati rase berapi. Sape menang gaknye? Bile aku pkkan...player2 Holland nampak gah. France plak...nampak tua. Lenla kalo Viera men...ade la aku harapan sket mengatekan dgn kompidennye yg France akan menang...

Aku dgr Robben dah leh men...Will it make any different? I dunno. In case u're wondering, I'm going to support France today. Doesn't mean team aku team kerbau tua...aku kena tukar team. We'll see what's gonna happen...I'll stay loyal:D

No comments: