Thursday, June 5, 2008

as a co-author ONLY


mainan bulat
Originally uploaded by cheryna_27

Oklah...meh aku perkenalkan diriku ini...Namaku: cheryna. Takdelah...aku ade name len dlm surat beranak tp wat mase nieh biarlah aku letak name ku sbg cheryna.

Aku bukanlah awek tuan punye blog apetah lagik mak die. Aku adelah kakak die. Tugasku di blog ini adalah untuk menyelia dan mengedit blog di kala adik aku, tuan punya blog tidak dapat mengupdate blog. Ini adalah untuk mengelakkan blog ini dari menjadi gajah putih dan tidak berupdate.

Aku tidak ada cerita panjang untuk diceritakan pada kalian sekalian. Pada ketika ini, penulis blog ini telah merajuk dengan diriku kerana aku berguarau tidak mahu memberikan duit belanja kepadanya. Justeru itu, dia terus pergi berlalu dari Kafe Wendy tanpa mempedulikanku yang sebenarnya dok bergurau saja.

Oleh kerana itu, aku tidak mahu berkata apa2 lagi. Renung2kan dan selamat beramal (mahu muntah dengan ayatku sendiri...uweeeekkk!!!)

* Gambar ini diambil di Melaka sewaktu kami menhantar Encik Don Zamarano pulang ke kolej.

No comments: