Monday, June 9, 2008

euro datang lagi (eh..macam dendang plak!)

Aku terase tajuk posting aku macam iklan Dendang...Euro datang lagi...huhuhu...

Euro. Hmmm...ape ade ngan Euro nieh? Macam takde pape jek. Sebab England tak layak ke ek? Ke sebab aku dah takleh tgk Euro macam dolu...?

Yeee...skang aku makin bz. Time game Euro aku kena keje. Boss2 aku lak tak membenarkan kitowang tgk game Euro time keje sbb tahun nieh England tak layak. Kan best kalo England layak. Mesti dowang bagi kitowang tgk game kat plasma dlm opis nieh...Mesti dowang bagi adiah jek. Huwaaaa....tak bestnye...tahun nieh takde tuh sume.

Aku dgr kat radio pagi tadi yg Mourinho bid Gerrad 30m utk gi ke Inter...adoii...tensen tul. Wat mase nieh the last thing aku nak dgr ialah player Liverpool pindah. I grew fond of each team members walopon ade yg tak perform...sbb dowang sume players Liverpool.

Tp wat mase nieh aku nak concentrate kat mamat dlm gambo nieh. Aku harap die tak injured. Aku tak sokong Spain (atas sebab penyokong Raul and Vicente pernah memualkan aku dulu). Tp aku sokong players Liverpool. Aku takmo ade sape2 yg injured abeh Euro nanti!

Tak sabo nak tgk game France...team aku tuh...cepatlaaahhh!!!!

1 comment:

Areej Torla said...

byk nye jeragat kt muka torres. mcm kulit aku je.